Πυθμένας

Pythmenas by Karabouzouklides

Εγώ σ’ ένα δωμάτιο
Βαθειά κάτω απ’ το χώμα
Χωρίς ένα παράθυρο
Χωρίς ένα φεγγίτη
Οι αφέντες μου μού βίδωσαν
ένα κοντέρ στο στόμα
για φόρο στις αναπνοές
που παίρνω από τη μύτη

Ματώσανε τα δάχτυλα
να σκάβουνε ματαίως
διπλώσαν’ τα πνευμόνια μου
απ’ τις κοφτές ανάσες
μου παν για την κατάντια μου
πως φταίει κάποιο χρέος
και κάποιες κάποιοι που ‘καναν
πολύ μεγάλες μάσες

Εγώ δεν τέλειωσα σχολειό
και γράμματα δεν ξέρω
μα ξέρω πως τα χρέη μου
τα χω όλα πληρωμένα
για αυτό μου κάνει εντύπωση
που μόνο εγώ υποφέρω
και που είμαι ολομόναχος
σε τούτο τον πυθμένα…

Σχόλια

  1. Ύμνος .. (ακόμη ένας).. Αλήθεια γιατί μόνο εγώ και το τραγούδι υποφέρουμε;
    Καλημέρα όλη μέρα, εύγε και πάλι Καραμπουζιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε μου, μόρτη, μερακλή
    συγκάτοικε στην τρέλα
    τα ίδια χρέη κάποιοι μου λεν
    βαραίνουνε κι εμένα
    κι αν ίσως το τσαρδάκι μου
    δεν είναι χαμοκέλα
    παρέα τον πίνουμε θαρρώ
    σ' ετούτο τον πυθμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι έλεγα τι μου μύριζε σε τούτο τον πυθμένα
    μεσ' στο σκοτάδι έβαζα τη μύτη μου να ψάχνει
    και βρήκα την εξήγηση: μαζί μ΄εμέ και σένα
    σε βάλαν καραμπουζουκλή - και περπατάει μι' αράχνη
    απάνω στο μυτόνι μου που τόχω εφεδρεία
    γιατί στο στόμα μού 'βαλαν ένα κοντέρ και γράφει
    κι έτσι το σφάλισα και 'γω γιατί όλο με νευρία-
    ζε όλη ετούτη η λαμογιά που ζει μεσ' στο χρυσάφι

    τουλάχιστον ρε μάγκες μου και καραμπουζουκλήδες
    μονάχοι εδώ δεν είμαστε στων ζωντανών τον τάφο
    γι' αυτό αγάντα, απάνω τους, δεν τέλειωσαν οι ελπίδες
    του Όλι το μνημόνιο θα δούνε πού το γράφω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ξανάκουσα -από πλευράς ήχου, σαφώς το καλύτερό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @thalassaki:

    Εσύ, το τραγούδι και ολόκληρο το καφενείον η "ΕΛΛΑΣ" υποφέρετε και μαζί σας κι εμείς...

    Πολλά φιλιά κι από εμάς

    @trellos:
    Παρέα τον πίνουμε ασφαλώς...
    Έτσι είναι. Όπως το πες
    σε χαμοκέλα ή ρετιρέ
    -διαφορά καμία-
    με κατακάθι για καφέ
    και για τσιγάρα γόπες
    και γι αμοιβή στον έλεγχο
    Διαγωγή κοσμία...

    @Tamistas:
    Αράχνη στο μυτόνι σου
    κοντέρ -κι εσέ- στο στόμα
    και νεύρα για τη λαμογιά
    -πιάνουνε τάχα τόπο;-

    Κι αν στον πυθμένα όπως λες
    ελπίδες ζουν ακόμα
    εμείς κι αν δεν τις βλέπουμε
    φτάνει που εσύ τις είδες...

    υγ
    Σας διαβάσαμε και είστε εξαιρετικός στο μπλογκ σας

    @trelos ξανά!

    Κι εσάς αυτό το σχόλιο είναι σαφώς το καλύτερό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα θερμά μου συγχαρητήρια..ποίηση ευαισθησία κι ανθρωπιά!ΚΑΛΟ Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Γραφέας Πεζικού:

    Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας.
    Καλό Σ/Κ και σε σας και όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο