Μποτίλια




Τα δέντρα που επάνω τους χαράζαμε καρδιές
τώρα αδέσποτα σκυλιά τα κατουράνε
και ο καημός -πια- δεν περνά με τσικουδιές
μα ούτε κι οι μπίρες που έχω πιει με βοηθάνε…

Πιάνομαι -τύφλα- απ’ τους κορμούς μην πέσω κάτω
στέλνοντας μούντζες στο δικό σου το μπαλκόνι
Κι ένα κανίς το ‘βαλε πείσμα (ανάθεμά το)
να μου χαλάσει το καλό μου παντελόνι

Μα εσύ αδιάφορη δε στέλνεις ένα νεύμα
Και τα παράθυρα συνέχεια κλειδωμένα.
Σβηστά τα φώτα… (δεν αξίζω λίγο ρεύμα; )
Κάποτε ήμουνα εγώ το φως για σένα

Χαλάλι σου όλα! Τα χαμένα βήματά μου,
οι ωραίες τούμπες που ‘χω φάει απ’ το μεθύσι
τα λερωμένα μου τα ρούχα, τα άπλυτά μου
και τα σκυλιά που έχουν στο διάβα μου γαβγίσει

Δικά σου όλα! Όλα εκτός απ’ τη μποτίλια
που κάθε βράδι -δολοφόνος της ανίας-
με αλκοόλ καίει φριχτά τα δυο μου χείλια
ή τα δροσίζει. Είναι θέμα ερμηνείας…

Σχόλια

  1. Tέλειο! ..δεν αξίζω λίγο ρεύμα;.. Κορυφαία ρητορικά ερωτήματα :) Μ' αρέσει πάρα πολύ το κομμάτι. Βιντεάκι δεν έχει να στολίσει τα στεγνά μας ιστολόγια; Καλό σαββατοκύριακο σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=WzibSiJv8hc&feature=related

    watch...
    filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πικρό και πολύ λυπημένο το τραγούδι σας. Όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε νιώσει έτσι.....έχω φάει τούμπες και έχω μείνει με την μπουκάλα αγκαλιά στο πάτωμα αρκετές φορές στην ζωή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Monalisa:

    Μένουμε στο ότι σας αρέσει. Όχι όμως και μαθήματα... Πιστέψτε μας δεν τα χετε καμία ανάγκη.

    thalasaki:

    Βιντεάκι όχι ακόμα. Στο μέλλον ίσως.
    Σας ευχαριστούμε για τις ευχές.

    (Δεν είναι στεγνά τα ιστολόγιά σας καλέ...)

    dee:
    Εσείς είστε;

    υγ
    εμείς προτιμάμε αυτό όμως...

    http://www.youtube.com/watch?v=YApNirMC9gM

    Φιλιά!


    Ourbax:
    Είστε κι εσείς ένας από εμάς λοιπόν.

    Πολύ το χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. dee:
    Καλησπέρες και από εμάς

    Μαύρη Ντάλια:

    Καλώς ήρθατε! Ευχαριστούμε.

    MUSIC BODIES:
    Να είστε καλά. Πραγματικά χαιρόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα παιδιά, όσο πάτε κι ανεβαίνετε (εννοώντας την πρωτοτυπία, η ποιότητα ήταν έτσι κι αλλιώς υψηλή) -τούτο εδώ είναι σίγουρα απ' τα καλύτερα!

    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο σας και πάλι μπράβο σας...
    Γράφετε ιστορία, το ξαναλέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. trelos:
    Να σαι καλά φίλε τρελέ. Κι εμείς το συγκεκριμένο το αγαπάμε πολύ!

    Kyriaz:
    Γιάννη σε ευχαριστούμε ειλικρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο