Άντε...

Μεγαλώνουν οι ημέρες, αλλάζουν οι διαθέσεις και σιγά σιγά το χάνουμε...

Περιμένουμε πώς και πώς....



Άντε να μπει η άνοιξη μήπως ξελαμπικάρω
μήπως μπορέσει το μυαλό να δει πιο καθαρά
να βάλω κάτω τα στραβά και να τα καλιμπράρω
να ισιώσουν λίγο τ’ άτιμα κι εδώ καμιά φορά

Να πιω φραπέδες αραχτός σ’ ηλιόλουστες πλατείες
μπίρες κατάξανθες με αφρό μέχρι που να μεθύσω
κι όλες μου τις κακοτοπιές τις παλιοσυγκυρίες
σα μπουρμπουάρ κιμπάρικο πίσω να τις αφήσω

Κιμπάρης και κρεμανταλάς
και πάνω από όλα μπουνταλάς
πώς να ξεφύγεις πού να πας
που όπου κοιτάς
σεκιουριτάς…

Άντε να φύγει η άνοιξη να μπει το καλοκαίρι
να πίνω τις γρανίτες μου κάτω από την ομπρέλα
να βάζω αντιηλιακά με το ένα μου το χέρι
και με το άλλο να κρατώ σε απόσταση την τρέλα

Να κάνω τις πλακόστρωτες βόλτες μου στις Κυκλάδες
να με φυσά ο άνεμος και να μυρίζω αλάτι
κι αν μου προκύψουν ξαφνικά απρόοπτοι μπελάδες
να ‘χω μαγκιά και τσαγανό να τους γυρίσω πλάτη

Τουρίστας και κρεμανταλάς
και πάνω από όλα μπουνταλάς
πώς να ξεφύγεις πού να πας
που όπου κοιτάς
σεκιουριτάς…

Σχόλια

  1. εσις καλα θα περασετε το καλοκαιρι εμεις τη κανουμε εδω που μονο τησ μπιρεσ εχουμε και ειναι και μεγαλες.αλλα που θα παει κατα τον αυγουστο ολη μαζι θα ειμαστε.
    καλησπερα στην παρεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άιντε να έρθουν μάγκες μου να τα ΄φχαριστηθείτε
    κι εσείς κουφάλες Γερμανοί άιντε και γαμηθείτε!!!!

    ...για να μην ξεχνιόμαστε

    Εύγε-εύγε ,δροσερό κι αισιόδοξο ,ότι πρέπει για την περίσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MOLEMOU:
    Καλησπέρα κι από εμάς
    Όλοι καλά θα περάσουμε το καλοκαίρι. Κι εμείς κι εσείς. Ο Αύγουστος δεν είναι μακρυά.
    Ή μήπως είναι;

    Kostaslogh:
    Έτσι... Να μην ξεχνιόμαστε.
    Δροσερό δε λέτε τίποτα. Σαν τις μπίρες που πίνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kάτι σε τσίπουρο έχει, αντί για μπίρα; Κιμπάρης και κρεμανταλάς, και πάνω απ' όλα μπουνταλάς.. Αυτό στη θηλυκή του έκδοση θα μου ταίριαζε γάντι! Εύγε και πάλι εύγε - καλή Ανοιξαμαν εύχομαι, με λιακάδα πάντα. Καλό βράδυ από μένα, πολλούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. thalassaki:
    Και σε τσιπουράκι έχει και σε ό,τι θέλετε.

    Όρεξη να υπάρχει και καλή παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γινόσαστε μελαγχολική Μαργαρίτα...μα είναι τόσο ωραία,
    ο ήλιος, η θάλασσα, ένα παντοτινό καλοκαίρι...
    Α! Τούτη η θέα,
    που όλο ρωτά κι όλο ρωτά...Προσέχετε κάποτε τον καθρέφτη...

    κλπ κλπ...μην συνεχίσω...! Αν δεν πάμε μπορυζούκια δεν μου φτιάχνει η διάθεσις με τίποτε!

    Σεκουριτάς
    και σε τα μας
    τα χάλια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο