quizzzzzzzzzzz

Βρείτε τα άτομα που εμφανίζονται στα δύο κουπλέ...

Σχόλια

  1. Αναγνώρισα την Δημουλά, τον Εμπειρίκο, τον Βασιλικό, τον Ρίτσο,τον Γκάτσο και τον Λειβαδίτη, τον Σικελιανό,τον Σεφέρη, τον Ραφαηλίδη, τον Σαχτούρη,τον Παλαμά και τον Γρίβα(!!!!)....

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aKanonisti:
    Δε βρήκατε ούτε έναν!
    Ξαναδιαβάστε το quizzzzzzz

    υγ
    Ο Γρίβας δεν ξέρουμε πώς εμφανίστηκε ούτε κι εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε μπαγάσηδες!
    Ποιός είχε την έμπνευση γι΄αυτό το βιντεάκι;
    Καταπληκτικό!!!
    Και το τραγούδι βέβαια, αλλά εγώ τώρα έχω στο μυαλό μου ως ένα πράγμα το τραγουδι με το βιντεάκι.
    Ωραίο, πολύ ωραίο.

    Έχω βεβαια μια ψιλοένσταση αλλά δεν είναι και τόσο σπουδαία. Δηλαδή να, δεν είδα πουθενά τη φάτσα μου. Ούτε στα ρεφρέν ούτε στα κουπλέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Solomantzaros:

    Το videaki το εμπνεύστηκε ο συνθέτης.

    υγ
    στείλε μια καλή φωτογραφία να σε βάλουμε σε επόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο